fredag 1 mars 2013

Kalas!

Cupcakes med saftig vaniljbotten och topping gjord av Mascarpone, lite smör, lite florskr, GRÄDDE och smaker av päron, citron & smultron

Päron & vaniljkrämsgrädde + päronbitar i sockerlag

Passion & Vit choklad + passionsfrukt & exotiska frukter i sockerlag

Vaniljkrämsgrädde & smultrongrädde + små färska jorgubbsbitar

Chokladkräm & vaniljkrämsgrädde + krossad choklad

Grattis Meline 4år!
Yess, detta är vad jag pysslade med på min lediga dag.
2tårtor vart hämtade igår och idag när jag åker till jobbet tar jag med 2st tårtor som C-G beställt, han ska nämligen gå i pension.
Eftersom han är en riktigt rolig man, tyckte jag att texten ; Hasta la vista amigos klingade helt rätt =)
Jag ska även ta med cupcakes och en hel drös med biskvier.
Många som kalar nu! =)

Trevlig helg alla rara!

Ikv efter jobbet ska jag peppa veckans sista tårta.
Bild kommer imorgon.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar