måndag 4 mars 2013

Kalas, dop o bröllop

Igår blev jag tillfrågad om jag ville göra några doptårtor,
självklart!
Idag vart jag tillfrågad om bröllopstårtor,
självklart vill jag det,
om bara mitt andra arbete och tiden tillåter.
Vilken grej att bli så betrodd att få baka till dop & bröllop liksom.
Jag blir varm om hjärtat!

Nästa vecka ska jag göra ett par 25års tårtor till en arbetskompis.

Ja, det rullar på fint. Så skoj!

Och Micke har skickat iväg mig på nån tårtkurs på bröllopstårtor.
När den blir av vet vi inte än,
men det var ju himla rart av han =)


Det vart några tårtbottnar över efter förra veckans massbak, då fick det bli små 'bakelser' utav dom. Chokladbotten-chokladkräm & päronbitar i sockerlag-chokladbotten toppat med pärongrädde och krossad mörk choklad. MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar